Przejdź do głównej zawartości

Let's start again...

Here we are !
Actually here I am !

Dobra, dobra  koniec szpanu bo mój angielski jest ponownie na poziomie "yeah. of course, that's fine, ok". I tak Actually mówi się jednak akczli nie akszli, ale kogo to obchodzi, ja mówię akszli. Seriale są jednak mądrzejsze niż ja, jeżeli chodzi o język (ale nowość...). Moja głowa obecnie przypomina ogromny słoik, serio taka dawka języka angielskiego od 6 osób w tak krótkim czasie to dla mnie za dużo ( w sumie to 5 bo W. za dużo do mnie nie mówi prócz Hi- tak... ach te nastolatki...). Jednakże wróćmy może do początku .... 

Jak zawsze ja lubię robić różne dziwne rzeczy, które zazwyczaj nigdy nie są poddana głębszemu namysłowi, tak więc ja  jak to ja wpakowałam się w rodzinkę z 4 DZIECI, 2 PSÓW, 2 (chyba) KRÓLIKÓW, XXX(nie mam pojęcie, jak wiele ale na pewno dużo) ŚWINEK MORSKICH, 4 (na razie tyle naliczyłam) PAPUG, inne zwierzęta jeżeli są zainteresowane to są jak najbardziej mile widziane.......... Tak i oto jestem JA miłośniczka dzieci i zwierząt.... - największe kłamstwo EVER, na wielkim zadupiu pomiędzy pagórkami (NIE CIERPIĘ GÓR, WZGÓRZ I PAGÓRKÓW),daleko od primarka i wyprzedaży w New Looku (najgorsza miejscówka ever), bez samochodu, bez perspektyw na przyszłość. Czyli opowieść o tym jak nie rzucać się na rodzinki... i opowieść po prostu o mnie (nic specjalnego, prócz latających garnków, palących się patelni i wybuchających żelazek, no i wrzeszczących dzieci).


Żeby tego wszystkiego było mało to z 4 dzieci to dwójka to nastolatki - LUCKY me (NASTOLATKI nie cierpią mnie, a ja się boje ich jak ognia- jakby ktoś jeszcze nie wiedział). 

Cokolwiek. Teoretycznie swoją przygodę zaczęłam 1 lipca jednak doleciałam tu 2 lipca, a dojechałam jeszcze później. Ja z moim szczęściem mieliśmy opóźnienie ponieważ nasz wspaniały prom spóźnił się o niecałą godzinę. Więc w Bristolu wylądowałam o północy, a z Bristolu to ponad półtorej godziny drogi jak nie więcej... Ogólnie hostka (jak na razie) jest mega spoko, strasznie rozgadana i zestresowana, serio szkoła jest 5 min. drogi z buta, totalnie za rogiem, a ona się stresuje i nie pozwala dzieciakom wziąć rowerów i hulajnogi przez pierwszy tydzień jak sama ich zaprowadzam, żebym to JA się za bardzo nie stresowała (SERIO?), chce żeby dzieciaki się do mnie przyzwyczaiły bo jestem pierwszą operką i mam z nimi być bla bla bla, lol dzieciaki mają totalnie na mnie wyjebane.... Poza tym w porównaniu do T i J ich zachowanie jest spoko (nie chce mówić nic bardziej fajnego bo jak to zrobie jutro zapewne przylecę tu z płaczem jakie okropne one tu są). Hosta widziałam 5 razy (no dobra może już więcej, ale ja się boję jego i on chyba mnie lol). Najstarszego syna widuję rzadziej niż hosta (nie licząc sytuacji gdy widzę go jak śpi - nie mówicie mi jak dziwne to jest bo sama tego nie ogarniam - mamy sypialnie drzwi w drzwi i jego zazwyczaj są otwarte.... - serio cokolwiek..)

Zastanawiające jest to, że  "moje dzieci"(te i wcześniejsze) są zawsze brudne... Tak, będę okropną matką....

I Marta (nie cierpię mówić Marta przez fff - co jest nie tak z tymi ludźmi) już mi dała dziś popis bycia dzieckiem do rany przyłóż.... Aż człowiek ma ochotę skoczyć z mostu czy coś..


Ulżyło mi trochę, jak się nazbiera coś jeszcze to na pewno tu wrócę...


Mój pokój jest cały z IKEI  - tyle radości...

taaa, jestem fanką bmx również jakbyście nie wiedzieli.....


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Match #cc Room#APIA

MATCH #18(24.11.2017)
Lokalizacja: 
Mountain Lakes, NJ Dzieci:  girl ( 4 y/o, 2 y/o) Komentarz: Podbicie profilu -nie lubię czegoś takiego. Hosia pomimo mojej odmownej odpowiedzi nalegała na skype, więc się zgodziłam. Oczywiście napisałam po raz kolejny, że nie będę z dziećmi rozmawiać po polsku, na co ona że jej bardziej zależy na moim doświadczeniu i opiece nad nimi niż na języku. Oczywiście na skype się okazało, że jednak by chciała, żebym mówiła do dzieci po polsku. 15 min wyjęte z życia. 

NIEMATCH #4 (25.11.2017)
Lokalizacja: Los Angeles, CA Dzieci: girl (11y/o, 2,5 y/o), boy (2,5 y/o)
Komentarz: Same sex couple, potrzebują kogoś na styczeń

NIEMATCH #5 (25.11.2017) Lokalizacja: Los Angeles, CA Dzieci: girl (3 y/o), boy (8months) Komentarz: Na Santa Monica Beach 15 min rowerem

NIEMATCH #6 (25.11.2017) Lokalizacja: Los Angeles, CA Dzieci: girl (2 y/o) Komentarz: 


NIEMATCH #7(26.11.2017)
Lokalizacja: ?? Dzieci:  ? Komentarz: Napisała do mnie Hosia na fb, ale później nigdy do mnie nie wróciła 
MATCH #1…

Nowy rok, stare marzenia i stara ja.

Zaczynamy nowy rok z jednym starym postanowieniem, nawet nie wiem czy tak można to nazwać... Ze starym przyjacielem może byłoby lepiej, mianowicie z tym blogiem. Jak niektórzy z Was obiecują zabrać się za siebie tak ja chcę zabrać się za blogowanie; z zabierania się za siebie zrezygnowałam wieki temu.

W związku z tym, że miniony rok przyniósł mi morze wspaniałych wspomnień i przyjaciół i w sumie nie mam na co narzekać - przy czym takie zdanie z moich ust pada bardzo rzadko, więc jedyne co mam w głowie myśląc o obecnym roku to "proszę nie bądź gorszy".

Żałuję jedynie tego, że nie spisywałam swoich wspomnień na bierząco w związku z czym niektóre historie bledną w mojej pamięci z każdym dniem, i te dobre i te złe. Spełniłam kilka swoich marzeń, a w sumie więcej niż miałam wcześniej na liście dzięki ludziom, których spotkałam na swojej drodze.

Teraz jak tak siedzę i zastanawiam się jak ułożyć moje myśli w zdania zastanawiam się jak udało mi się zrobić to wszystko w tak krótkim …

#Agencyjny update

Dzisiaj powracam do Was z updatem dotyczącym agencji. Zrobimy szybkie porównanie kilku agencji na które się zdecydowałam (plusy i minusy) oraz powody dla których odrzuciłam inne.


AUPAIR.PL Plusy Dość tania 990 zł Przyjmuje chłopaków (warunek 21 lat)Minusy Pierwsza rata przed znalezieniem rodziny Na dodatek wysoka 450 złJest bezzwrotna (MEGA WIELKI MINUS)Agencja jest dość mała w porównaniu do innych gigantów, więc zawsze istnieje obawa, że w razie rematchu możemy nie znaleźć rodziny.  ? Nie mam pojęcia czy ubezpieczone jest w cenie, czy trzeba za nie ekstra płacić
Werdykt: odrzuciłam automatycznie po usłyszeniu, że pierwsza wpłata jest bezzwrotna. 

PROWORK
Plusy Względnie tania 1090 złPrawdopodobnie przyjmuje chłopaków Ubezpieczenie rozszerzone w cenieProgram AupairPROFESSIONAL Minusy Pierwsza wpłata przed znalezieniem rodziny Dość niska 190 zł (ale nadal przed!)Nie wiem jak ze zwrotem (??)Agencja jest jedynie pośrednikiem
Werdykt: odrzuciłam. Nie ukrywam mam uprzedzenie do prowork sprzed nie…