Match, matcha, matchem pogania, a PM jak nie było tak nie ma... #CC



W sumie ja osobiście średnio lubię czytać takie posty, jednak ku własnej pamięci wydaje mi się, że warto zrobić tego posta. Później będę się zastanawiać jaka głupia byłam, że kogoś odrzuciłam lub jaka mądra, że się nie zdecydowałam. 

W ciągu dalszym mamy tylko room w CC, w APIA się grzebią gorzej niż muchy w smole, a APC to nie wspominajmy postawmy tylko [*]. Jak wiecie bądź nie mój profil w CC został otworzony 30 października 2017 roku o godzinie 10:56 ! Dodam, że poprawki na aplikacji skończyłam w nocy z 29/30 więc mega PLUS dla agencji za ogarnianie i dla mojej konsultantki za poganianie mnie! A pierwszy match tego samego dnia o 14:59. 

MATCH #1 (30.10.2017)
Lokalizacja:  Randolph, NJ
Dzieci: bodajże 3
Komentarz: zanim dobrze obczaiłam funkcje na profilu i to, że mogę zapisać sobie ich profil w pdf to zniknęli mi z roomu



MATCH #2 (30.10.2017)
Lokalizacja: Vienna, VA
Dzieci: girl (5 y/o), boy (1y/o)
Komentarz: prawdopodobnie sama zrzuciłam ich z profilu 


NIEMATCH #1 (30.10.2017)
Lokalizacja: ?, CT
Dzieci: bodajże 2 małych dzieci
Komentarz: dostałam, SMS od koordynatorki czy byłabym zainteresowana taką i taką rodziną. Jednak chcieli kogoś od stycznia, więc ładnie podziękowałam

MATCH #3 (31.10.2017)
Lokalizacja: New Orleans, LA
Dzieci: 2 girls (2y/o)
Komentarz: Miałam 2 skype z nimi, ogólnie teraz trochę żałuję, wolne weekendy, słodkie dzieci, własny domek, mieszkali na przedmieściach, ale nie daleko, samochód współdzielony, ale bez większych limitów, jedyne ograniczenia - zakaz jazdy po pijaku. Sami ze mnie zrezygnowali, ponieważ podkreślałam, że trochę obawiam się mieć małe bliźniaki, ponieważ nigdy z takimi nie pracowałam. Poza tym kochani ludzie, rozmawiałam z ich obecną AP, trochę odepchnął mnie bałagan w tle. 



MATCH #4 (2.11.2017)
Lokalizacja: Vienna, VA
Dzieci: 2 boys (1y/o) + boy ( 21y/o, 19 y/o, 17 y/o), girl (19 y/o) 
Komentarz: napisali do mnie, pierwszy raz nie odpisałam i nadal źle się z tym czuje. 2 młodszych ze starszych dzieci przebywa w domu. Nie lubię takich kombinacji. 



MATCH #5(4.11.2017)
Lokalizacja: McLean, VA 
Dzieci: ?
Komentarz: nie zdążyłam obczaić, jak szybko się pojawili tak szybko zniknęli 



MATCH #6(4.11.2017)
Lokalizacja: Dublin, OH
Dzieci: boy (2 y/o, 6months, 6months)
Komentarz: Dostałam od nich wiadomość, ale szukali kogoś od stycznia.



MATCH #7(6.11.2017)
Lokalizacja: Malvern, PA
Dzieci: boy (6y/o), girl (4 y/o)
Komentarz: 


MATCH #8(7.11.2017)
Lokalizacja: Danville, CA
Dzieci: boy (2 y/o), girl (1y/o)
Komentarz: szukali kogoś od marca, dopiero teraz zauważyłam, że mieszkała z nimi babcia.


NIEMATCH #2 (8.11.2017)
Lokalizacja: Evergreen, Colorado
Dzieci: girl (12 y/o; 10,5 y/o, 18 months, 8 weeks), (boy 6,5 y/o; 5y/o; 8weeks)

Komentarz: dostałam maila od koordynatorki 



MATCH #9(8.11.2017)
Lokalizacja: Crosswicks, NJ
Dzieci: girl (4 y/o, 3y/o)
Komentarz: 



MATCH #9(10.11.2017)
Lokalizacja: Fredericksburg, VA
Dzieci: boy (2y/o, 1 y/o), girl (5 y/o)
Komentarz:  miałam z nimi skype, pierwsza rzecz, jechali samochodem jak ze mną rozmawiali mega czegoś takiego nie lubię, mama siedzi w domu, 0 gości, jak poznam chłopaka lub znajomych i będę chciała ich przedstawić hostom to spotkamy się w KAWIARNI -pato, plus wypytywali mnie o pracę porządkowe - podziękowałam 


MATCH #10(12.11.2017)
Lokalizacja: Westfield, NJ
Dzieci: boy (4 y/o), girl (1,5 y/o)
Komentarz: Miałam z nimi dwa skype, ale sie nie odezwali ponownie. Nie wiem może się w końcu zbiorę, żeby zapytać co o mnie myślą. Żydzi więc koszernie, trochę się tego obawiam, samochód na spółkę, hostka jak ze mną rozmawiała miała włączony dźwięk na tel i ciągle w niego zaglądała, mega minus. Weekendy pracujące,  2 dni w tyg wolne, ale nie z rzędu. Dzieci non top w szkole, więc w wakacje nie ma więcej roboty. 


MATCH #11(12.11.2017)
Lokalizacja:  Hingham, MA
Dzieci: boy (4 y/o), girl (2 y/o)
Komentarz: Miałam z nimi 2 skype. W sumie szukają kogoś od połowy stycznia, ale mnie chcą, więc są w stanie załatać jakoś sobie 2 tyg. Obecnie host niby jest w domu i szuka pracy, ale jak długo on będzie jej szukał who knows? Wysłałam im mega sługa liste pytań, ciekawe czy nadal będą mnie chcieli. Mieli wcześniej au pair, ale obecnie babcia się zajmuje dziećmi. Długo siedzieli mi na profilu, bo nie chciałam ich zrzucać bo miałam trochę dośc tych wiecznych maili i skypów



MATCH #12(19.11.2017)
Lokalizacja: Winnetka, IL
Dzieci: boy (6 y/o, 3 y/o, 6 months)
Komentarz: 



MATCH #13#14(20/21.11.2017)
Lokalizacja: Stamford, CT
Dzieci:  girl (5 y/o, 2 y/o)
Komentarz: Polska rodzinka, chcą ap która będzie mówiła po polsku do dzieci. Od razu im napisałam, że dziękuje za zainteresowanie, ale ja nie będę ich matchem, bo nie chcę mówić po polsku do dzieci. Przy czym oni następnego dnia ponownie zablokowali mi profil, w sensie zeszli i ponownie na niego weszli czyli przez kolejne 24h miałabym niewidoczny profil dla innych rodzin. Napisałam do Wawy gdzie mam zgłosić chęć usunięcia rodziny - wyjaśniłam sprawę i zdjęli mi ich z profilu.



MATCH #15(21.11.2017)
Lokalizacja: Fort Collins, CO
Dzieci:  girl (5 y/o, 4y/o, 1,5 y/o)
Komentarz: 



NIEMATCH #3 (8.11.2017)
Lokalizacja: Summit, NJ
Dzieci: girl (5 y/o, 1y/o, 1y/o), boy ( 3y/o, 1y/o)

Komentarz: Kochani! Szukali kogoś do starszych dzieci, bo mniejsze mają nianię. Dzieciaki słodkie, jednak mieszkali w bardzo małym domku, więc przez rok to chyba bym zwariowała. Nie wiem wgl sąd wzięli mój mail ?? 



MATCH #16(23.11.2017)
Lokalizacja: Ellicott City, MD
Dzieci: boy (5 y/o), girl (1,5 y/o)
Komentarz: 



MATCH #17(24.11.2017)
Lokalizacja: Mountain Lakes, NJ
Dzieci:  girl ( 4 y/o, 2 y/o)
Komentarz: Polsko/ chińska ? rodzinka, ponownie chcą au pair która będzie mówiła do dzieci po polsku. Napisałam im, że przepraszam, ale nie mam zamiaru mówić po polsku. Czekam aż zejdą a jak nie to sama ich zrzucę. 


Większość rodzinek po 24h zrzucałam z profilu, czasem pisałam wiadomość, że jak są zainteresowani to tu jest mój mail i proszę o informację. Jednak nie widzę, przetrzymywania rodzinek na profilu, jeżeli oni sami nie są w stanie po połączeniu naszych aplikacji się napisać do mnie maila.




Czy mieliście matcha z którąś z tych rodzinek? Dajcie znać!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Karta kredytowa dla au pair jak to ugryźć, żeby polecieć na Hawaje za 95$ z East Coast?

Czy czegoś się nauczyłam?