Co i jak ?

Miałam napisać co u mnie ale najpierw napiszę, jak to jest z całą aplikacją, bo zrobiłam to tak byle jak wcześniej, bo pomyślałam sobie, że już tyle dziewczyn to opisywało, że ja nie mam po co. Jednak na początku muszę zwrócić uwagę, że moja aplikacja, ogólnie była dziwna, szybka i ogólnie inna. Co wypełniałam? I skąd to brałam?

  1.  Pobieramy formularze ze strony Gawo -> FORMULARZE 
  2. Idziemy do Sądu Rejonowego (wydaje mi się, że dobrze mówię) i wypełniamy podanie, płacimy 50 zł w kasie i odbieramy ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI.
  3. Idziemy do lekarza rodzinnego i prosimy o wypełnienie formularza zdrowotnego i co najważniejsze NIE JEDZIEMY do pracy, ale na wymianę, albo jakoś tak, bo mogą nas odesłać do lekarza pracy co wiąże się, z kolejnymi kosztami.  
  4. Referencje - Proszę się tu nie łamać, idziemy do sąsiadki, albo do koleżanki mamy czy siostry i tyle.
  5. Charakter - sąsiadka, nauczycielka, pracodawca itp.
  6. List - dla innych to pestka, dla mnie była masakra, zaczynamy o sobie skąd jesteśmy, co robimy, później o rodzinie kim są co robią na co dzień, o rodzeństwie, o doświadczeniu, że lubisz dzieci i jak spędzasz z nimi czas, dlaczego chcesz jechać, dlaczego myślisz, że będziesz dobrą Au pair itp.
  7. Prezentacja - zależy od agencji i miejsca podróży, można robić foto-album, albo film. Czego potrzebujemy? Zdjęć z rodziną, z dzieciakami i małych opisów. 
  8. UBEZPIECZENIE - ze względu na fakt, że nie mam statusu studenta i nie jestem ubezpieczona u rodziców musiałam wykupić sobie ubezpieczenie, moja mama się uparła, że nie będę kupować karty EURO26, więc na niecałe 5 miesięcy mam ubezpieczenie w WARCIE, zapłaciłam ok 350 zł, w które się wlicza NNW, ASS, OC i ODSZKODOWANIE - wszystko w średnich stawkach. Karcie EURO nie masz odszkodowania. 
  9. BILET - ze względu na fakt, że miałam niecały tydzień na zakupienie biletów, to cenę miałam  niezłą. Nie mogłam kupić samodzielnie biletu, przez przelew coś stało się ze stroną, wiec musiałam zapłacić haracz biurowi podróży, sam bilet chyba kosztował coś w okolicach 370 zł, bagaż rejestrowany coś ok. 90 zł, i chyba reszta dla biura podróży bo zapłaciłam 502 zł. Więc zawsze warto sprawdzić inne porty lotnicze (z Wrocka był najtańszy bilet za 450 bez niczego). Ja leciałam z Katowic, no i warto sprawdzić autobusy.
W PROWORKU, formularze dostaje się po rozmowie z konsultantem, a może nawet dopiero po podpisaniu umowy. CENA 680 zł + 50 zł zaświadczenie o niekaralności + UBEZPIECZENIE
W Happy AU PAIR formularze są na stronie -> FORMULARZE  CENA 6-12 miesięcy 480 zł, 1-3 miesiące 580 zł + 50 zaświadczenie o niekaralności +UBEZPIECZENIE.
GAWO -> FORMULARZE są na stronie, CENA Regularna  to 750 zł, ale zawsze należy sprawdzić PROMOCJE + 50 zaświadczenie o niekaralności, + UBEZPIECZENIE.


Co do ubezpieczenia można jeszcze wybrać kartę EKUZ.

Zawsze też można szukać samemu rodzinny na AU PAIR WORLD , jednak tu musisz sie sam o wszystko zatroszczyć. Lub zgłosić się bezpośrednio do zagranicznej agencji, nie mam pojęcia jak to sie robi.


Moja wypowiedź tyczy się tylko EUROPY ! Masz pytania? Pytaj !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Karta kredytowa dla au pair jak to ugryźć, żeby polecieć na Hawaje za 95$ z East Coast?

Match, matcha, matchem pogania, a PM jak nie było tak nie ma... #CC

Czy czegoś się nauczyłam?